fredag 20 april 2018

Fanerväv

Fanerväv hade jag runt min säng när jag var barn. Med brun plastkant. Där kunde man sätta upp idolbilder när man inte fick göra det på tapeten.


Fanerväv

Men jag undrar om inte dina med grön kant är bastmattor man köpte på solsemestern för att ligga på på stranden. Jag har ett par såna också, inköpta på Cypern och nån Kanarieö tror. Antal anställda: Årsomsättning: 00Aktiekapital: 20Verkst din Albert Larsson. ALBERTS KONFEKTIONS AB Pnr 5Borås Elinsdalsg 8. Tel 033-284 59. Postgiro 361312-SPEC.


Ett stycke fanerväv hittade jag i Ludvika, pix, fynd. Svart cigarettetui, också det pix. Lampskärmarma för kronor tillsammans, i ett tyg som många gissar är ett Sven Fristedt, mitt första köp och största fynd under resan. Litiografin av Lars Norrman är Rutgers bästa inköp.


Fanerväv

An icon used to represent a menu that can be toggled by interacting with this icon. Ska titta mer i detralj senare och länkla från min blogg. Så du köpte Framtids Antilkens andra fanerväv :-) november 2015:AnnaThatLovesYou?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Zwave telldus

Allt från grafikkort till barebone. Vi har det du letar efter! Hitta din favorit och köp den idag! Rätt bildskärm för rätt ändamål. Här...