torsdag 1 augusti 2019

Dockskåpsbelysning

Dockskåpsbelysning

De lekfulla dockskåpen har en öppen planlösning, vackra tapeter från Sandberg Wallpaper och dörrar målade i härliga lekfulla färger. Lundby rislampor. Köp Snart åter i lager. Belysning i miniatyr för dockskåp och tittskåp i skala 1:12.


Miniatyrskatt är en webbshop som riktar sig till miniatyrister. Vi säljer miniatyrer och gör-det-själv-material för dockskåp och tittskåp. Allt för skala 1:12. Sortimenten varierar hela tiden. Dockskåp, miniatyrer, tittskåp i skala 1:– Skala Minimal har allt för ditt dockhus.


Dockskåpsbelysning Jag är lycklig ägare till ett gammalt dockskåp som jag tänkte ordna belysning till. Vår nya version av småland kommer dessutom med en härligt öppen planlösning och möjlighet till fjärrstyrt ljus. PRIS: 75:-Tillbaka till söksidan Tillbaka till listan.


Han överlevde, och nästa steg blev att installera dockskåpsbelysning i mammas köksskåp. Med tiden blev han som sagt elektriker, och han har professionell kläm på hur han ska hantera de. Så precis som med tavlor vill jag därför avvakta möbleringen.


Krabbekutter CUX 87. Min första modell inköpt när en leksaksaffär i Örebro la ner. Visste inte då vad jag gav mig in på. Lanternan på stormasten, varningsljusen på taket till styrhytten och belysningen inne i styrhytten fixade jag till med en dockskåpsbelysning och drivs av ett v ficklampsbatteri.


Vinklad skarvkontakt för Toslink (optisk SPDIF). Digital till analog-omvandlare med switch. Lampan är en sån där led-grej med tre AAA-baterier som man klickar på för att tända och släcka, visserligen ser den lite klumpig ut med den ger jättebra ljus till skillnad från vanlig dockskåpsbelysning och jag tror att det är roligare att leka om man ser vad man gör. Riktig fin utomhusbelysning för privata hem och trädgårdar samt offentlig miljö. Varje helgs höjdpunkt är att gå runt på stans loppmarknader.


Idag blev det en svängom på Bellevue markna där jag förutom lite dockskåpsbelysning (som tyvärr var lite väl dyr) hittade den här gobiten för en krona. Sagt och gjort så drog jag in dockskåpsbelysning för att piffa till det hela! Det var allt för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Zwave telldus

Allt från grafikkort till barebone. Vi har det du letar efter! Hitta din favorit och köp den idag! Rätt bildskärm för rätt ändamål. Här...