tisdag 15 september 2020

Vilket nätaggregat ska jag köpa

Fri frakt och öppet köp i dagar! Uppdateras varje fredag. Brother, Canon, HP, Epson m. In-ear, On-ear, Over-ear etc.


En oberoende tjänst som hjälper dig jämföra produkter, priser och återförsäljare online.

Gratis att använda! Lyssna, spela, skriv ut, surfa och ring. Allt du behöver hittar du hos Clas Ohlson. Bli medlem i Club Clas och du får tillbaka i bonuscheckar på allt du handlar. Men det hela hade också berott på hur priset var på den effekt som jag hade valt.


Hej jag ska snart köpa ny dator i delar och bygga själv. Och till den ett nytt chassi av märket NZXT.

Jag har ett problem bara. Inget nätaggregat medföljer, så jag måste köpa ett separat. Men jag vet inte vilka som passar.


Vilket nätaggregat bör jag köpa ? Det skulle vara minst 350W (som du sa). Samma sak gäller på prisjakt. Ett 400w nätagg duger bra, dock kan det skifta lite mellan tillverkare. Det är alltid bättre att ha en för stark nätaggregat än en för svag.


Corsair brukar hålla bra kvalité. Så om grafikkortet kräver 4så köper man 500. Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver.


Med hjälp av ett nytt verktyg från Enermax kan du enkelt räkna ut hur många watt ditt nya nätaggregat ska kunna leverera för att klara av att försörja din dator med ström. Köp med andra ord hellre ett riktigt bra nätaggregat på 500W än ett billigt på 800W då kvalitén är avgörande för hur effektivt och stabilt nätaggregatet är. Två bra saker som du ska ha till hands när du monterar din dator är en stjärnskruvmejsel och ett antistatiskt armband (för att skydda dina komponenter mot statiska urladdningar).


Ska jag rekommendera något så är ett tjockt lock bra. Att köpa ett jättedyrt spa betyder inte att det håller bättre.

Vi hjälper dig jämföra produkter, priser och återförsäljare online. Här finner du alla våra smarta multimediaprodukter och tillbehör för alla ändamål. Vi rekommenderar ett nätaggregat på minst 350W för alla våra uppgraderingspaket. Se tillbehör nedan.


Min rekommendation är att minst införskaffa ett aggregat på 4w samt att köpa det på samma ställe, dvs komplett. Då vet du att det borde funka ihop samt du kan antagligen spara en slnt på frakten. Mitt problem är som rubriken lyder. Vad för Nät aggregat ska jag ha? Hade tänkt rusta upp min plåtburk till dator med lite nya grejer.


INTE låta FÖR mycket. För att det ska vara möjligt att köpa en specifik aktie krävs det att det finns en säljare som säljer just den aktien. Försäljningen av aktier sker på handelsplattformar, vilket betyder att köparen och säljaren inte har kontakt direkt med varandra, utan allt sker genom plattformarna. I dagens virus tider har många omvärderat sitt resande. Att åka egen bil är idag allt mer attraktivt jämte kollektivt resande med större risk för att bli smittad.


Så vilken bil och bilmärke ska jag köpa ställer sig många frågan? Ny eller begagnad bil? Bry dig inte så mycket om priset, men ta bort de som är suspekt billiga och de du inte har råd med. Den dagen du behöver fler finesser: Köp en till.


Ex: du ska mäta upp ett nätaggregat : Spänning in, ström in, spänning ut, ström ut, temperatur på komponent och kanske en frekvensräknare att mäta i kretsen med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Zwave telldus

Allt från grafikkort till barebone. Vi har det du letar efter! Hitta din favorit och köp den idag! Rätt bildskärm för rätt ändamål. Här...