fredag 6 november 2020

Studentlitteratur mina sidor

Studentlitteratur mina sidor

Alltid ett aktuellt urval av böcker - Köp dina böcker hos Akademibokhandeln! För att aktivera digitala läromedel eller produkter måste du först logga in eller skapa ett konto. Som anställd inom offentlig sektor betala med vår e-faktura när du handlar. Som privatperson kan du inte längre skapa ett konto.


Studentlitteratur mina sidor

Studentlitteratur lanserar inom kort en ny Författarportal. Vi på kundservice hjälper dig att få rätt information om till exempel beställningar, priser, avtal, adressändring, leveranser, frågor om webbshopen, inloggning och åtkomst till våra digitala läromedel. Just nu går det därför inte att skapa ett nytt konto på Mina sidor som författare. Tack för ditt tålamod!


Du kan logga in med personnummer eller numret på ditt bibliotekskort tillsammans med pin-kod. Relaterade lankar Logga. Tyvärr hittade vi inte det du sökte.


Studentlitteratur mina sidor

Vi gör allt vi kan för att skicka alla ordrar så snabbt som möjligt. Logga in på ditt konto på Campusbokhandeln. Det går oftast snabbast att få böckerna levererade till butik eller med prioriterad frakt.


Stort utbud av studentlitteratur , låga priser och snabba leveranser. Billig studentlitteratur inom alla olika ämnen. Köp och sälj begagnad studentlitteratur. Vi erbjuder alltid fri faktura.


På Mina sidor kan du följa din elanvändning, se dina fakturor och mycket mer. Läs mer och logga in här. Därför behöver vi veta vad du tycker om Mina sidor.


Som inloggad kan du lämna dina synpunkter och förslag via knappen Tyck till. Sidor gör nyheter på lätt svenska. I över år har vi utvecklat läromedel för hela livets kunskapsresa, från 60-talets stenciler till dagens avancerade digitala ver. Både genom att kunna hjälpa mina kollegor men även våra kunder genom den mjukvara vi utvecklar. Välkommen till Mina sidor.


Här arbetar vi kontinuerligt med att förbättra och göra det enklare att hitta information och tjänster som är relevanta just för dig. Mina sidor är en av våra digitala mötesplatser med dig som är kund hos oss på Telge. Lösenordet för Mina sidor gör skillnad på stora och små bokstäver och det är därför viktigt att du är noga med att skriva in ditt lösenord på rätt sätt. Gå till inloggningssidan för Mina sidor. För att låsa upp ditt konto beställer du ett nytt lösenord.


Hantera, förändra och felsök dina abonnemang för tv, bredband och telefoni dygnet runt. Lösenordet måste ha minst och max tecken och ska bestå av både stora och små bokstäver samt siffror eller specialtecken. E-legitimationskonto. Första gången du loggar in med e-legitimation (certifikat, BankI Mobilt BankID) skapas ett e-legitimationskonto.


Studentlitteratur mina sidor

Till ditt e-legitimationskonto har du möjlighet att koppla ett eller flera lösenordskonton. Här hittar du länkar till mina sidor för våra olika Shellkort. Gällande Shell Företagskort har vi tagit fram en helt ny digitala kundportal för kortadministration. Shell Fleet Hub ersätter Shell Card Online som dock går att nås ytterligare en tid fram över, men vi uppmanar alla våra företagskunder att registrera sig i Shell Fleet Hub. Under en övergångsperiod har du möjlighet att välja vilken version du vill logga in på - den gamla eller den nya som är en betaversion med möjlighet att logga in med Mobilt BankID.


Du kan också följa statistik över din energianvändning. Här kan du se dina tjänster och fakturor. Du kan felanmäla och ändra inställningar och uppgifter.


BankID fungerar tyvärr inte med företagskonton i dagsläget, vi jobbar på det! Samlad information om din skogsfastighet, kartprogram med till exempel skogliga grunddata, planeringsverktyg och en komplett guide för att skapa och skicka avverkningsanmälningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Zwave telldus

Allt från grafikkort till barebone. Vi har det du letar efter! Hitta din favorit och köp den idag! Rätt bildskärm för rätt ändamål. Här...