fredag 10 juli 2020

Therese testar teknik

Ni vet ju att jag alltid håller på och testar massa smink och skönhetsverktyg, så nu kände jag att det var dags att utforska mitt teknik. Sverige att sakna 100. Som jag längtat, jag ÄLSKAR verkligen att filma dessa vides, och de är ett så himla kul in. Och herregu jag ÄLSKAR verkligen scratch, det är skitk.


I dagens video testar jag alltså att designa ett smycke och sedan printa det i en 3D-printer, och det var SÅ roligt. Jag vill gå tillbaka. Nu laddar man för en andra säsong.


Bakgrunden till satsningen är att teknikindustrin har svårt att hitta rätt kompetens. Man försöker därför inspirera ungdomar i allmänhet och tjejer i synnerhet att välja tekniska utbildningar och yrken. Varje byggsats från Little Bits består av olika moduler som motorer, sensorer, moduler som avger ljud eller känner av lju omkopplare med mera. VOICES FOR THERESE TESTAR TEKNIK. Filippa Rosenqvist.


Therese testar teknik

Sankt Paulsgatan A. De fyra videoklippen, som handlar om teknik , har setts av över en miljon tittare. Industritorget uses cookies to keep statistics, and manage the use of the site. By continuing to use our site, you consent to the use of cookies. Hon brukar testa skönhetsprodukter, men nu testar hon teknik i samarbete med Teknikföretagen.


Temat innehåller fem uppdrag som kan beskrivas under fyra rubriker: Skydda person och skydda sak. Testa teknik är ett tema som handlar om tekniken i elevernas närmiljö. Eleverna funderar över hur enkla föremål kan skydda dem själva men också skydda olika föremål. Om vi skulle kora en vinnare av tekniker för att fästa foil tror jag nog att rub-ons vinner.


Therese testar teknik

Det verkar tveklöst vara det enklaste sättet att få foliedetaljer på alster. Inget kladd eller stök! Flera av oss testade lite olika typer av fästmaterial som lim, tejp och tejpark men även sticky embossing powder. -stjärnan Therése Lindgrens populära vlogg Therése testar blir en del av Dplay.


Vi är otroligt glada över att få välkomna Therése till Kanal 5-huset, säger Axel Eriksson. Testar ny VM- teknik i träningsmatcherna Träningsmatcherna mot Danmark och Peru handlar inte enbart om spelmässiga detaljer. Therese har angett jobb i sin profil. Helt galen uppfinning, synd att den inte fungerade för mig bara. Kanske någon av er testat fransarna med positivt resultat?


Berätta gärna vad jag gjorde fel i kommentarsfältet i sådant fall! Se personer testa tekniken som kan användas i omsorgen i framtiden. Hoppa till huvudinnehåll. Nu var det dags att packa upp och se om jag kunde få USB-grenuttag att fungera. Om jag har förstått rätt så ska det gå att styra de tre 220V uttagen.


Gruppen är en mötesplats där tjejer, som funderar på att söka teknikprogrammet eller något annat program med teknisk inriktning, ska kunna diskutera och peppa varandra inför gymnasievalet. Kommentarer (1) Har världens bästa tips till världens snyggaste knut (i håret alltså). Förut höll jag på och tjafsade med massa hårnålar som hela tiden lossnade och en väldigt osymetrisk knut- men nu vet jag hur man ska göra och det är superenkelt. Gigantgruva testar svensk teknik. Alltså, små tricks och knep som ska göra vardagen enklare!


Therese testar teknik

Tvåtusen elever testar teknik i praktiken. Förnybar energi med vatten som energikälla”. Umeå universitet bidrar med föreläsningar för gymnasieskolans naturvetenskaps- och teknikelever.


Teknik-, fritid- och kulturförvaltningen arbetar med underhåll, service och utveckling av kommunens fastigheter, gator och parker. Förutom trafikfrågor hanterar vi också kommunens kök och restauranger, mat inom omsorg och skola. Förvaltningen ansvarar även för verksamhetsområdena friti allmänkultur och bibliotek. Testar Lidl Livarno Lux LED GUlampa i mitt smarta hem.


På nätet läste jag att de säljer lampor med GU1 Eoch Esockel, smartplugs och RGB ledstrips. Inhandlade en Lidl Livarno LUX.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Zwave telldus

Allt från grafikkort till barebone. Vi har det du letar efter! Hitta din favorit och köp den idag! Rätt bildskärm för rätt ändamål. Här...